Asiakasetuja kahden edestä

Liiketoimintojen yhdistyminen on tätä päivää ja urani aikana olen ollut niissäkin jo monessa mukana. Isomman yksikön kilpailuedut ovat monessa liiketoiminnassa selkeät ja usein elinehto. Yhdessä tekeminen avaa uudenlaisia mahdollisuuksia. Niin on myös sähkön myynnissä.

Lumme Energia ja Loiste Sähkönmyynti yhdistyivät huhtikuussa. Kahdesta hyvästä tuli entistä loistavampi yksi. Tästä yhdistymisestä olen erityisen positiivisella mielellä, sillä yhdistymisen myötä asiakkaat saavat erityisen paljon hyvää. 

Asiakkuus säilyy suomalaisessa yhtiössä.

Meillä on omistajana maakunnallinen yhtiö, jolla on kasvot ja joka uskoo liiketoiminnan kehittämiseen. Vaikka toiminta on valtakunnallista, siihen kuuluu vahva paikallisuus ja läsnä oleminen asiakkaiden elämässä kaikkialla Suomessa.

Asiakkaat saavat jatkossakin edullista sähköä. Suuremman yksikön etuihin kuuluu paremmat mahdollisuudet hintakilpailukyvyn ylläpitämiseen ja asiakkaille se tarkoittaa edullista sähkön hintaa.

Tulossa on ennenkokemattomia energiapalveluja. Tuotteiden ja palveluiden kehittäminen saa uudenlaista voimaa. Yhdessä tekeminen perustuu hyvään kumppanuusverkostoon, joka on mukana palvelujen tuottamisessa. Asiakkaat saavat maan parasta asiantuntemusta omaavan kumppanin aurinkoenergian tuotantoon niin kotona kuin yrityksissäkin. Asiakkaat saavat vinkkejä, tietoa ja ideoita, joiden avulla omaa energiankäyttöä voi tehostaa ja pysyä mukana muutoksissa. Kun sähköauto tulee omaan talliin, apua latausjärjestelmiin saa meiltä. 

Yritykset saavat energiakumppanin, jonka kanssa yhdessä kehitetään energianhallintaa ja energiatehokkaita ratkaisuja, jotka tuovat säästöjä toimintaan ja antavat yrityksille mahdollisuuden keskittyä ydinliiketoimintaan.

Asiakkaat voivat luottaa siihen, että ovat asiakkaina vastuullisessa yrityksessä.  Päästöttömästi tuotetun energian ostaminen on vaivatonta. Asiakkaat ovat mukana monissa hankkeissa, joilla tuetaan luonnon monimuotoisuutta ja tehdään hyviä tekoja. Yhdessä voimme kehittää ratkaisuja, joiden avulla asiakas voi tehdä merkityksellisiä ilmastotekoja ja toteuttaa erilaisin keinoin omaa vastuullisuuttaan. Yhdessä luomme menestystä ja parempaa huomista kaikkialle Suomeen.

Loiste Sähkönmyynnin asiakkaat ovat nyt mukana yhteisessä perheessä. Muutoksen takia asiakkaiden ei tarvitse tehdä mitään.

Kaikki käytännön asiat pysyvät ennallaan. Sopimukset jatkuvat entiseen tapaan toistaiseksi. Kun muutoksia tulee, me Loisteelta kerromme niistä asiakkaille etukäteen. Ja aina – jos jokin asia ihmetyttää, älä epäroi ottaa meihin yhteyttä!

Vaikka asiat muuttuvat ympärillä, yksi asia ei muutu. Ihminen on aina tärkein, asuipa hän missä päin Suomea tahansa. Haluamme tuottaa maan parhaan asiakaskokemuksen ja tiedämme, että meidän on lunastettava asiakkaidemme luottamus joka päivä. Nyt meillä on siihen entistä paremmat mahdollisuudet.

Ollaan yhteydessä!

Timo Virikko, operatiivinen johtaja
Lumme & Loiste  


Share

1 Response

  1. Hyvä Kirjoitus ja varmasti, Toimii myös Yhdistyminen Käytännössä, mutta miten on Sähköisen Maksamisen Laita, eli onko Loiste & Lumpeella, jo olemassa Samantyyppinen, Laskujen Maksamismahdollisuus Tunnistautuneena Palveluun, kuten on esim. Omaverossa, jossa ei kylläkään, Voi Muuttaa Eräpäivää, vaan ainoa Maksutapa, on Maksaa Lasku Heti, kun Kyseiseen Valikkoon mennään ja tietysti, *Tarvitaan Maksaessa jonkunlainen Tunnistautumistapa ja tässä Mahdollisuudessa, on Etuna Verkkopankkien E-Laskuihin Verrattuna, että Laskun, voi Tallentaa PDF-Muotoisena siten, että ainakin Pitäisi Tallentua suoraan Ladattuihin Tiedostoihin, josta se on Helppo Liittää esim. Kelan Hakemuksiin Asiointipalvelussaan, joka ei ainakaan Toistaiseksi, esim. Hyväksy CSV-Tiedostoja, eikä mitään Tiedostomuotoa, johon Laskun, voi suoraan ainakaan OP:n Verkkopankissa, voi Tallentaa, eli jollei vielä ole, Ottakaa Mallia Omaverosta, tai vaikkapa Telialta, niin Tiedätte, mitä Tarkoitan ja kun Poistaa Teidät Verkkopankissa E-Laskujen Listalta, mikä on sen jälkeen Automaattinen Oletusvaihtoehto, eli onko vain Paperilasku, entä Koituuko Teillä Paperilaskusta Lisämaksu, jota Hämmästyttävää kyllä, ei Koidu Yhteistyökumppaneistanne Neveltä, jolla toisaalta, ei Toistaiseksi, ole Kuvaamaani Pankista Riippumatonta, Itsenäistä Sähköistä Laskujen Maksamismahdollisuutta.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Post comment

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial